Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)Реферативна база даних (1)Авторитетний файл імен осіб (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Грабович І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5
1.

Грабович І. 
Втрата суб’єктності [Електронний ресурс] / І. Грабович // Віче. - 2011. - № 13. - С. 65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/viche_2011_13_28
Попередній перегляд:   Завантажити - 215.462 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Шпак Н. О. 
Тенденції розвитку інструментарію маркетингу підприємств в умовах диджиталізації [Електронний ресурс] / Н. О. Шпак, І. В. Грабович // Бізнес Інформ. - 2021. - № 9. - С. 259-265. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2021_9_36
Сучасні тенденції розвитку підприємств формуються під впливом таких чинників, як активізація процесів глобалізації, зростання вимог споживачів, непередбачуваність зовнішнього середовища, трансформація кон'юнктури світового ринку під впливом пандемії COVID-19, посилення процесів диджиталізації та інтелектуалізації, розвиток штучного інтелекту тощо. В умовах становлення Індустрії 4.0, для збереження чи зміцнення конкурентних переваг, будь-яке підприємство повинне функціонувати з урахуванням сучасних досягнень науки та техніки, особливо в частині впровадження у своїй діяльності процесів диджиталізації. При впровадженні процесів диджиталізації кожен із елементів комплексу маркетингу підприємства зазнає трансформацій з урахуванням розвитку цифрових маркетингових інструментів і технологій. Досліджено та проаналізовано особливості диджиталізації чотирьох основних елементів комплексу маркетингу підприємства (товарна політика, цінова політика, політика розподілу товару та політика просування). Виокремлено та розглянуто такі основні тенденції, які впливають на формування продуктової політики компаній в умовах упровадження процесів диджиталізації, як: зростання популярності цифрової валюти та технології блокчейн; цифрова трансформація банківських операцій; розширення ринку інформаційних технологій; розвиток мережевого виробництва. Показано переваги автоматизації та диджиталізації процесу ціноутворення для пришвидшення продажів продукції. Наголошено, що поширення пандемії COVID-19 спричинило найбільший поштовх до активізації впровадження процесів диджиталізації при виборі підприємством системи дистрибуції товару. У комунікаційній політиці підприємства надають перевагу організації маркетингової діяльності в мережі інтернет. Результати досліджень, наведені у статті, можуть бути корисними підприємствам при виборі найбільш доцільних цифрових маркетингових інструментів і технологій для кожної із чотирьох складових комплексу маркетингу, а також для поліпшення майбутніх маркетингових кампаній відповідно до тенденцій розвитку процесів диджиталізації.
Попередній перегляд:   Завантажити - 306.296 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Шпак Н. О. 
Цифровий та інтернет-маркетинг: співвідношення понять [Електронний ресурс] / Н. О. Шпак, І. В. Грабович, В. Срока // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія : Проблеми економіки та управління. - 2022. - Т. 6, № 1. - С. 143-156. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPP_2022_6_1_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.124 Mb    Зміст випуску     Цитування
4.

Грабович І. В. 
Світові тенденції застосування інструментів цифрового маркетингу [Електронний ресурс] / І. В. Грабович // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Міжнародні економічні відносини та світове господарство. - 2022. - Вип. 42. - С. 34-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuumevcg_2022_42_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 546.42 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Шпак Н. О. 
Підходи до оцінювання ефективності використання інструментів маркетингу підприємств [Електронний ресурс] / Н. О. Шпак, І. В. Грабович // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Міжнародні економічні відносини та світове господарство. - 2022. - Вип. 45. - С. 84-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuumevcg_2022_45_17
Попередній перегляд:   Завантажити - 363.362 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського